skip to Main Content
09188621693 info@noavaranpack.com

جعبه رشته آش و پلویی

انتخاب و سفارش جعبه ی رشته ی مناسب، یکی از دغدغه های تولید کنندگان این محصول می‌باشند. آش رشته و رشته پلویی،یکی از غذا های سنتی، پرطرفداری هستند، که استفاده از رشته های مرغوب و با کیفیت، در پخت این غذا ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.در کیفیت رشته آشی و پلویی، علاوه بر مرغوب بودن مواد اولیه مورد استفاده و مراحل تولید، عوامل دیگری نیز تاثیر دارند ، که بسته بندی مناسب یکی از مهم ترین آنهاست.بسته بندی مناسب برای رشته، باید طوری طراحی و تولید شود که بهداشتی بوده و از رشته ها در برابر آلودگی محافظت کند.همچنین از ورود رطوبت و حشرات، به داخل بسته بندی جلوگیری کند.بسته بندی رشته با استفاده از جعبه های محکم و با کیفیت، به محافظت از محصول در برابر ضربه و خرد شدن کمک زیادی خواهد کرد.

انواع مدل جعبه رشته: جعبه کشویی، جعبه درب از بالا، جعبه کیبوردی، جعبه کشویی در تولید جعبه ی کشویی رشته، برای ساخت قسمت زیره ی جعبه از مقوا300 الی 500 گرم بهداشتی، ای فلوت، و فود گرید استفاده می‌شود و همچنین جنس مورد استفاده ی کاور محصول، مقوای پشت طوسی یا فود گرید با گرماژ های مختلف می‌باشد. این نوع بسته بندی بسیار شکیل بوده و از استحکام بالایی برخوردار است.

جعبه رشته درب از بالا: جنس مورد استفاده در زیره ی این نوع جعبه، با مقوای فود گرید، ای فلوت و مقوای 300 الی 500 گرم بهداشتی تولید، و برای ساخت قسمت درب آن نیز، از مقوای پشت طوسی و فود گرید استفاده می‌ گردد.

جعبه رشته ی کیبوردی:جعبه ی کیبوردی با استفاده از مقوای 300 الی 500 گرم بهداشتی، مقوای فود گرید و ای فلوت تولید می‌ گردد.

تمامی بسته بندی های جعبه ها، از تیراژ 1000 عدد به بالا، قابل تولید هستند. در طراحی جعبه ی رشته ای، بیشتر طرح های سنتی،عکس آش رشته و رشته پلو و گندم در کنار رنگ های گرم و جذاب استفاده می‌شود.

با درج مشخصات از جمله: وزن محصول، تاریخ تولید و انتقضا، پروانه ی ساخت، ترکیبات و … مصرف کننده را با محصول خود بیشتر آشنا کنید. طراحی زیبا و چشمگیر، باعث جذب مشتری برای انتخاب محصول خواهد شد. ایجاد برش بر روی درب بسته بندی در قسمت درب جعبه، جهت مشاهده ی محصول داخل بسته بندی، در طرح های گوناگون قابل اجرا ست.

چاپ طرح دلخواه و انتخابی شما،در قسمت روی جعبه، توسط دستگاه های پیشرفته ی چاپ افست انجام می گیرد. برای چاپ در قسمت زیره ی جعبه های درب از بالا، می‌توان از چاپ فلکسو نیز استفاده کرد.

همچنین مطابق سلیقه،نیاز و خواسته ی شما، انواع خدمات پس از چاپ مثل: سلفون مات و سلفون براق، UV، لمینیت، برجسته، طلاکوب و نقره کوب نیز قابل اجرا هستند.

مقایسه قیمت انواع جعبه های رشته ای: جعبه کشویی به دلیل مصرف بیشتر مقوا، نسبت به جعبه های دیگر قیمت تمام شده ی بالاتری دارد.

جعبه کیبوردی، به نسبت جعبه کشویی، از قیمت مناسب تری برخوردار بوده و جعبه درب از بالا ارزان‌ ترین قیمت را در بین انواع جعبه رشته را دارد.

تمامی جعبه ها در سایز های 500 گرم، 2500 گرم و 5 کیلویی قابل تولید هستند. با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در بالا گفته شد، می‌توانید بهترین بسته بندی متناسب با نیاز محصول خود را انتخاب نمائید.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top