skip to Main Content
09188621693 info@noavaranpack.com

کارتن جوجه یک روزه

کارتن جوجه، برای حفظ و کاهش تلفات جوجه ها در حمل و نقل به مرغداری ها مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که کارتن، با وزن کم، امکان گردش هوا، به صرفه بودن قیمت و مقاومتی که دارد، بهترین گزینه برای حمل جوجه می باشد؛ در ادامه شما را با انواع کارتن جوجه ها آشنا خواهیم کرد، و همچنین از قیمت و کیفیت آن را به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین (اینترنتی) مطلع خواهید شد. کارتن جوجه از گذشته تا به امروز، تنها گزینه برای نگهداری و حمل جوجه های یک روزه، جعبه های کارتنی بوده است.

علت های مختلفی وجود دارد که باعث شده، تا از کارتن برای این کار استفاده شود، زیرا در هیچ کدام از مدل های مختلف بسته بندی، این ویژگی ها تا به امروز پیدا نشده است؛

ابعاد ابعاد و سایز(طول وعرض وارتفاع) این کارتن ها با هم متفاوت است، ولی ابعاد استانداردی که بیشترین کاربرد را دارند 57*42 در ارتفاع 17 سانتیمتر است. اندازه ی کارتن ها، بیشتر به تعداد قرار دادن جوجه ها در یک کارتن تعیین می گردد و موارد دیگری که میتواند در تعیین سایز مهم باشد، مسافتی است، که جوجه ها درون کارتن باید طی کنند، تا به مرغداری مورد نظر برسند و موضوع دیگر فصل هایی است، که این نوع حمل و نقل ها انجام می گیرد و در تابستان گرما، و در زمستان سرما، باعث تلف شدن جوجه ها می شود، که بسته بندی مناسب میتواند کمک زیادی، به سالم رسیدن جوجه ها کند. ساختار و شکل برای رسیدن اکسیژن به جوجه ها، بایستی، روزنه هایی برای تهویه هوا، در کارتنها در نظر گرفته شوند، که طبق عکس های موجود، شکل های دایره ای هستند، که روی کارتنها، برای این موضوع در نظر گرفته شده است. تا جوجه های یک روزه یا چند روزه به راحتی بتوانند نفس بکشند.

پس از روزنه های تهویه ی هوا، موضوع دیگری، در تولید آنها نوع قرار گیریشان، بر روی یکدیگر می باشد که باید بر روی هم به نوعی قفل شوند، و هنگام جا به جایی جعبه ها روی هم حرکت نکنند. سفارش کارتن جوجه صنایع چاپ و بسته بندی نوآوران نزدیک به دو دهه فعالیت در زمینه ی کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی، زیر نظر تیمی با تجربه و خوش فکر، با به کار گیری ماشین آلات مکانیزه، آماده ی قبول سفارشات انواع تولید کارتن و جعبه بسته بندی می باشند.

This Post Has 0 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top